Veel gestelde vragen

Ja zeker, onze kussens voldoen aan de NEN-EN14960 certificering en voldoen daarmee aan alle eisen van de NVWA.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW tenzij expliciet anders vermeld. Op voedsel en dranken geldt 9% BTW en op alle overige producten en diensten geldt 21% BTW.

Ja. U betaald over alles dat u koopt of huurt verplicht BTW.

Ja, wij bezorgen al onze goederen tegen een vergoeding. De bedragen staan vermeld onder onze producten / extra diensten of bij de te bestellen producten. Goederen worden altijd op de begane grond geleverd, tot aan de eerste drempel. De weg dient goed begaanbaar te zijn voor transportmiddelen en vrij van obstakels. Eventueel meerwerk door verhindering zal in rekening worden gebracht. De goederen dienen op het afgesproken ophaal moment weer klaar te staan zoals ze geleverd worden.

U kunt u reservering annuleren tegen een vergoeding van de huursom zoals hieronder omschreven:
– Bij 30 tot 60 dagen voor de huurdatum wordt er 25% van de huursom in rekening gebracht. 
– 2 tot 30 dagen voor de huurdatum wordt er 50% van de huursom in rekening gebracht.
– 48 uur voor de huurdatum wordt er 100% van de huursom in rekening gebracht.
Bij regen of storm kunt u alleen de springskussens gratis annuleren vanaf de avond voor de huur (v.a. 18:00u) tot de ochtend van huur tot 10:00u..

Uw goederen worden droog en schoon aan u overhandigd, zo willen wij ze ook weer van u terug! 
Bij regen mag u het springkussen altijd kosteloos op de avond voor de huurdatum (vanaf 18:00u) annuleren tot de ochtend van huur (tot 10:00).

Indien wij de goederen niet schoon en droog terug ontvangen, brengen wij schoonmaakkosten in rekening, met een uurtarief van € 19,50 per uur, incl btw, met een mimimum van € 50,00 incl BTW.

Nee, u krijgt van ons direct na reservering een bevestiging d.w.z. een factuur met de gegevens via e-mail en een IDEAL-betaalverzoek via onze (Rabo)bank per Whatsapp of SMS. U dient de factuur te voldoen binnen de op de factuur gestelde termijn. Tevens dient het huurbedrag 7 dagen voor de huurdatum te zijn voldaan. Indien u niet op komt dagen zonder dat er tijdig per mail werd geannuleerd, wordt de rekening van de gehele huursom alsnog geïnd volgens rechtsgeldige wegen, al dan niet vermeerderd met rechtmatige toeslagen en rentes. Indien betaling niet uiterlijk 7 dagen voor huurdatum is bijgeschreven op onze bankrekening, zien wij ons gerechtigd de reservering te annuleren. Hiermee blijft uw betalingsverplichting wel bestaan.

Wij hechten veel waarde aan u als klant en nemen uw privacy dan ook zeer serieus. Wij zullen uw gegevens alleen gebruiken voor onze eigen administratie en eventuele mailings en niet doorverkopen of uitwisselen met andere bedrijven. Indien u geen waarde hecht aan een eventuele mailing kunt u ons dat via mail laten weten en zullen wij u van de lijst verwijderen.

Indien u op 1 van onze aanbevolen “partnerlinks klikt, is dit uw eigen keuze en plaats u een cookie op uw computer. Deze gegevens zullen worden gebruikt door het betreffende bedrijf. E&M Services & Verhuur zal uw gegevens niet aan deze derden doen toekomen!”

Al onze goederen worden na ondertekening aan u overhandigd, hierdoor wordt u de huurder / beheerder van de goederen en neemt u de verantwoordelijkheid op u om de goederen minimaal in de zelfde staat te retourneren als dat u ze mee nam. Schade en of ongevallen dienen per direct te worden gemeld aan E&M Services & Verhuur en komen voor rekening van huurder.

De door u gehuurde goederen vallen na ondertekening niet meer onder onze verzekering en vaak ook niet onder uw WA-dekking omdat het gehuurde artikelen betreft. U dient zelf uw verzekeringsagent te benaderen voor een aanvullende (evenementen) verzekering.

Vragen? Stuur gelijk een bericht!

7 dagen per week bereikbaar van 8.30 tot 20.00 uur.